Medlem 2023

Bli Medlem i Lerums Klätterklubb 2022!

Det här formuläret fyller du i om du vill bli medlem i Lerums Klätterklubb

Medlemskapet i Lerums Klätterklubb gäller per kalenderår.

Medlemsavgifter 2023

Senior, 20 år eller äldre      300kr

Junior, 0-19 år                     200kr

Ansökan hanteras inom 2-3 veckor och Faktura kommer skickas till angiven E-post adress,   Registrering av medlemskapet sker när vi sedan erhållit betalning.

LKK är en ideell förening, som vi alla medlemmar har ett gemensamt ansvar för och där vår klubbservice gör viktiga insatser. Eftersom arrangemangen i huvudsak riktar sig till barn och ungdomsgrupperna så ser vi gärna att man som medlem i LKK hjälper till som funktionär eller dylikt vid LKK:s arragemang. ( tex som tävling, klubbevent, träningsläger mm.)

Förutom möjligheten att träffa massor av klätterentusiaster ingår följande förmåner i medlemskapet:

- Klätterförsäkring (mer info på  www.bergsport.se/klatterforbundet/vara-forsakringar/)

- Tillgång till klubbträffar, föreläsningar, utomhusaktiviteter, årsmöte och event.

- Rabatt på klätter- och friluftsutrustning i vissa butiker se   http://bergsport.se/klatterforbundet/medlemskap/medlemsrabatter/

- Möjlighet att tävla nationellt och internationellt (visst ekonomiskt stöd erbjuds)

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar // Lerums Klätterklubb

Fyll i formuläret så noggrant som möjligt och följ instruktionerna.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Medlemskap *
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på LKK officiella hemsida.
Ja - men utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att uppdatera er/ert barn till LKK godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -